مزایای مسافرت با هواپیما به زبان آس چارتر

محبوبیت سفرهای هوایی در چند دهه گذشته افزایش یافته است. می توان دلایل متعددی را برای این افزایش محبوبیت نسبت داد که اینها راحتی و ایمنی است. در زیر به برخی از عوامل مثبت و منفی مرتبط با سفر هوایی اشاره شده است.

عیب: هواپیما باعث آلودگی می شود.

آلودگی بزرگترین مشکل ناشی از سفرهای هوایی است. انتشار گازهای گلخانه ای توسط هواپیماها به جو ما منجر به مواردی مانند گرم شدن کره زمین می شود. این به عنوان یک عیب جدی برای افرادی تلقی می شود که مایلند تأثیر گرمایش جهانی بر جهان را محدود کنند. ) بسیاری از خطوط هوایی این روزها در تلاش هستند تا نسبت به محیط زیست آگاه تر شوند. بسیاری از خطوط هوایی برای مقاوم‌سازی بال‌ها اقدام می‌کنند که معمولاً برای بهبود کارایی هواپیماهای بال ثابت و در نتیجه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، بسیاری از خطوط هوایی با صرف میلیون‌ها دلار شروع به ارتقای ناوگان هواپیماهای خود به هواپیماهای مدرن کارآمد کرده‌اند.

معایب: هزینه بالا

هزینه های بالای سفر باعث می شود بسیاری از افراد از سفر هوایی اجتناب کنند. به جای پرواز، سوخت خودرو و رانندگی به جایی که باید بروید، اغلب هزینه کمتری دارد. یکی از راه های حل مشکل سفر هوایی با هزینه بالا، استفاده از تخفیف است
سفر با خطوط هوایی تصمیم نهایی برای پرواز یا رانندگی بستگی به این دارد که آیا قیمت بلیط هواپیما را خوب دریافت می کنید یا خیر.

عیب: ترس از پرواز

بسیاری از مردم از پرواز خودداری می کنند. اگر کسی در پروازی پرواز کرد که تلاطم شدید یا نوعی رویداد دیگر را تجربه کرد، احساس وحشت می کند و از این رو ترجیح نمی دهد پرواز کند.

مزیت: سرعت سفر

بزرگترین مزیت در مورد سفر هوایی این است که در مقایسه با سایر وسایل سفر، دسترسی به مکان ها بسیار سریعتر است. اما این مکان ها باید از طریق هوا به هم متصل شوند. رانندگی در ایالات متحده بین مکان ها ممکن است چند روز طول بکشد در حالی که می توانید این مسافت را در چند ساعت با پرواز طی کنید. این به ما کمک می کند تا از تعطیلات طولانی تری لذت ببریم زیرا باید زمان کمتری را برای سفر صرف کنیم.

مزیت: سفر آسان در مسافت های طولانی

پیمودن مسافت های طولانی با پرواز در زمان نسبتاً کوتاهی امکان پذیر است در حالی که پوشش مقاصد دور با سایر روش های حمل و نقل دشوار است. ما تقریباً می توانیم به هر مقصدی در سراسر جهان از طریق هوا سفر کنیم. در صورت انتخاب سایر روش های حمل و نقل، متوجه خواهید شد که زمان سفر در مقایسه با پرواز بین این مقاصد بسیار طولانی است.

مزیت: ایمنی

یکی از ایمن‌ترین حالت‌های سفر از بین انواع سفرهای موجود، سفر هوایی است. هر ساله شاهد تصادفات مرگبار زیادی به دلیل مسافرت با ماشین خواهید بود. به همین ترتیب، هیچ کمبودی در تصادفات قطار وجود ندارد. بلایای مربوط به سفرهای هوایی اتفاق می افتد اما بسیار کمتر رخ می دهد. برای بسیاری از مردم، این تصمیم را آسان می کند که سفر هوایی را به جای هر نوع حمل و نقل دیگری انتخاب کنند.

انتخاب سفر هوایی یک تصمیم شخصی است، بر اساس عواملی که در بالا مورد بحث قرار گرفت و عوامل متعددی که در اینجا مورد بحث قرار نگرفته اند. برای بیشتر مسافران ایمنی، سرعت سفر و هزینه از عواملی هستند که بیش از حد مجاز هستند. تا زمانی که هزینه مقرون به صرفه باقی بماند، سفر هوایی همچنان به محبوبیت خود ادامه خواهد داد.

https://ascharter.ir/flight/search/THR/AWZ/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: